جام جهانی حالا و 4 سال بعد

جام جهانی تموم شد و المان موفق شد قهرمان این جام شه هرچند خیلی دلم بحال مسی بیچاره سوخت عمیقا دلم میخواست ارژانتین قهرمان بشه ولی خب المان حقش بود

ولی به هر حال مبارکشون باشه

داشتم فک میکردم جام جهانی بعدی چقد همه مون بزرگتر شدیم و احتمالا فائزه داره دندون میخونه،مهدیه رفته پزشکی،آیلی هم (100درصد)داره دندون میخونه و منم خدا میدونه یا دارم پزشکی میخونم یا ....فریاد

شایدم دلم واسه این روزا تنگ شده باشه ولی تجربه ثابت کرده که دلم تنگ نمیشه چون یاد جام جهانی 4 سال پیش که میفتم اصلا دلم نمی خواد برگردم به اون 4 سال پیشآرام

به امید 4سال دیگه....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: زندگی من ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, | 12:41 | نویسنده : پریشاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.